.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است. موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد !
شمال نیوز : سید محمد علوی، پرستار بالین و فعال صنفی حوزه پرستاران گفت: مشکلات معیشتی پرستاران و عدم اجرای تبدیل وضعیت آن‌ها باعث شده که خیلی از آن‌ها اقدام به مهاجرت کنند. حقوق و مزایای پرستارانی که به عمان مهاجرت کرده‌اند، ۶ برابر حقوق یک پرستار فعال در ایران است.(ادامه)
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود. اولین مزد ۱۴۰۳ کارگران چقدر است؟
مصوبه مزد کارگران در سال ۱۴۰۲ ابلاغ شده و دستمزد فروردین آنها باید بر اساس معیارهای جدید محاسبه و پرداخت شود.دامنه مزد قانونی کارگران در سال جاری از ۷ تا ۵۰ میلیون تومان تعیین شده است و کارگران بنا به وضعیت شغلی و خانوادگی، مشمول دریافت ارقام بالاتری به‌عنوان مزد مبنا و حداقل مزد خواهند بود.(ادامه)
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود. زمان واریز یارانه نقدی فروردین ۱۴۰۳ + جدول
چندی پیش سازمان هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه ای صادر کرد که بر اساس آن زمان واریز یارانه نقدی دهک‌های یک تا سه را ۲۵ هر ماه و و سایر خانوارهای مشمول را سی ام اعلام کرده بود.(ادامه)
 زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد. واریز یارانه عیدانه یک میلیون تومانی فردا ۲۳ فروردین
زمان واریز و برداشت یارانه نقدی فروردین ماه 1403 مشخص شد.(ادامه)
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود. زمان ثبت نام وام بازنشستگان اعلام شد
معاونت توسعه و مدیریت منابع صندوق بازنشستگی فولاد از پرداخت وام ضروری ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان صندوق خبر داد و گفت: ثبت‌نام الکترونیکی بازنشستگان از اول اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد. گوشت از شما، شوک از ما!(بخوانيد)
این روز‌ها اوضاع دامپروری و دامداری در کشور کشمشی است و قیمت گوشت در حال میل به بی‌نهایت است. این لابلا هم رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام زنده کشور، از حباب ۲۰ هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز خبر داد اما همزمان رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان این تحلیل را اشتباه خواند و اذعان داشت حبابی وجود ندارد.(ادامه)
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند. شرط پرداخت حق اولاد ۷۱۶ هزار تومانی به کارگران اعلام شد
شرط کارگران برای دریافت حق اولاد ۷۲۰روز بیمه پردازی است و امسال برای اولین بار کارگران متأهل ۵۰۰هزار تومان حق عائله مندی دریافت می کنند.(ادامه)
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است. جزئیات مهم از تغییرات اولین یارانه 1403/ یارانه جدید چه زمانی واریز می‌شود؟
تاریخ واریز یارانه‌ها از این ماه تغییر کرد و سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها علت این تغییر زمان را انضباط بخشی به زمان پرداخت یارانه‌ها عنوان کرده است.(ادامه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. ۲ دستورکار مهم اقتصاد ایران در سال جدید(ديدگاه)
مدت زمان زیادی از آغاز سال 1403 نمی گذرد. سالی که تحلیلگران و صاحب نظران مختلف بر این باورند کشورمان در حوزه های اقتصاد و سیاست خارجی، با پرونده های مختلف و متنوعی رو به رو است و بایستی تدابیر لازم را برای مدیریت آن ها اتخاذ کند. (ادامه)
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر. جزئیات فوری از تغییرات یارانه ۱۴۰۳؛ آیا مبلغ یارانه نقدی افزایش می‌یابد؟
در حالی که ارایه لایحه بودجه سال به مجلس شورای اسلامی از افزایش 15 درصدی منابع هدفمندسازی یارانه‌ها حکایت دارد، این سوال در اذهان یارانه بگیران ایجاد شده است که آیا مبلغ یارانه دریافتی خانوارهای ایرانی به همین میزان افزایش خواهد یافت یا خیر.(ادامه)
اطلاعیه معاونت پارلمانی ریاست جمهوری علیه انتقادهای یک نماینده مجلس یازدهم
روابط عمومی معاونت پارلمانی در واکنش به سخنان نماینده مردم شریف صحنه و کنگاور تاکید کرد: مسئله اصلی در تحلیل انتخابات ۱۱ اسفند که نباید از آن غفلت کرد، میراث نامطلوبی است که از دولت مدعی تدبیر و امید بر جای مانده است.(ادامه)
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد. سکه کانال ۴۰ میلیون تومان را هم به خود می‌بیند؟
رییس اتحادیه طلا و جواهر گفت: به دلیل این‌که این قیمت‌ها در روزهای پایانی سال بوده است، به نظر من احتمال افزایش قیمت کم است، چون باید تثبیت قیمت هم داشته باشد.(ادامه)
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است.
۱۸ فروردین؛ آغاز مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک
مرحله دوم طرح فجرانه الکترونیک در حالی تا ۱۷ فروردین‌ماه ادامه دارد که مرحله سوم آن نیز از ۱۸ فروردین ماه آغاز خواهد شد؛ طرحی که «شرط ۲۰۰ هزار تومان خرید از یارانه» حذف شده و اعتبار تشویقی مشمولان از ۱۲۰ به ۲۲۰ هزار تومان افزایش یافته است. (ادامه)
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد. فوری: بالاخره حداقل دستمزد بدون امضای نمایندگان کارگری تصویب شد/ جزییات را اینجا ببینید
سیصد و بیست و نهمین جلسه شورای عالی کار که از عصر دوشنبه آغاز شده بود در بامداد سه‌شنبه به پایان رسید و مزد کارگران برای سال آینده تعیین شد.(ادامه)
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود.
ماشین جدید سایپا در همکاری با سیتروئن / عکس
سیتروئن C3 XR که با نام سیلک در ایران عرضه خواهد شد، نسخهٔ کراس هاچ‌بک تارا محسوب می‌شود و به پیشرانهٔ ۱.۲ لیتری سه سیلندر توربو با ۱۳۶ اسب بخار قدرت مجهز خواهد بود. (ادامه)
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ... واکنش مدیرکل شیلات مازندران به ویدئو منتشر شده فروش ماهی ۵۱ میلیون تومانی
با پایش انجام شده مشخص شد که این نوع ماهی از نوع آزاد بوده و در بازار ماهی‌فروشان توسط ...(ادامه)
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد. واریز سود مرحله دوم سهام عدالت آغاز شد
رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: واریز مرحله دوم سود سهام عدالت سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۱ شرکت‌های سرمایه‌پذیر، آغاز شد.(ادامه)
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود. واریزی مهم دولت تا روز جمعه/ چه کسانی یارانه جدید را دریافت می‌کنند؟
شمال نیوز: طبق اعلام پیشین سازمان هدفمندی یارانه‌ ها، یارانه دهک ‌های یک تا سه روز جمعه ۲۵ اسفند ماه به حساب شان واریز می‌ شود.(ادامه)
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود. آغاز ماه دوم طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی از ۱۸ اسفند
ماه دوم طرح کالابرگ الکترونیکی (فجرانه) در راستای حمایت مضاعف از سبد غذایی خانوار‌های دهک اول تا هفتم درآمدی از ۱۸ اسفند ماه آغاز می‌شود.(ادامه)
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی در ارتباط با میزان عیدی بازنشستگان ارائه داد. واریز عیدی ۲.۵ میلیون تومانی بازنشستگان تامین اجتماعی از فردا
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی توضیحاتی در ارتباط با میزان عیدی بازنشستگان ارائه داد.(ادامه)
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد. اگر این کار را نکنید، یارانه‌تان حذف می‌شود + جزییات
یحیوی با تاکید بر اینکه یارانه هیچ ارتباط موضوعی با کالابرگ الکترونیکی ندارد، تاکید کرد: شارژ تشویقی یارانه از ۱۷ بهمن تا ۱۷ اردیبهشت به مدت سه ماه در همین تاریخ در حساب افراد شارژ می‌شود و آن‌ها می‌توانند روز بعد خرید خود را انجام دهند. اگر در ماه فرد خریدی انجام ندهد، اعتبار آن صفر شده و به ماه بعد انتقال نمی‌یابد.(ادامه)
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخلفات برخی فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: در صورتی که مردم تخلف یا گران‌فروشی را در فروشگاه‌ها مشاهده کردند یا فروشگاه‌ها مردم را مجبور کردند از برند و یا محصول خاصی خریداری کنند، به وزارت صمت یا تعزیرات شکایت کنند. تخلفات فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ را گزارش دهید
مشاور معاون رفاهی و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص تخلفات برخی فروشگاه‌ها در اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک اعلام کرد: در صورتی که مردم تخلف یا گران‌فروشی را در فروشگاه‌ها مشاهده کردند یا فروشگاه‌ها مردم را مجبور کردند از برند و یا محصول خاصی خریداری کنند، به وزارت صمت یا تعزیرات شکایت کنند.(ادامه)
رئیس سازمان حج و زیارت هزینه حج تمتع ۱۴۰۳ را اعلام کرد. هزینه حج آینده مشخص شد
رئیس سازمان حج و زیارت هزینه حج تمتع ۱۴۰۳ را اعلام کرد.(ادامه)
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند. آدمکشی کلاه قرمزی در سرای پوشاک فروشان
در نزاع وحشتناکی که بین حدود ۳۰ نفر در سرای پوشاک فروشان مشهد رخ داد، شاگرد آب میوه فروشی با ضربات چاقو به قتل رسید و چند نفر نیز مجروح شدند.(ادامه)
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند. رائفی پور: مسئله پسر قالیباف را من افشا نکردم / جیبم بسته و دهانم باز است
شمال نیوز : دبیرکل جبهه صبح ایران گفت: احزاب و جریان‌های سیاسی فقط شهرک سینمایی و اسم هستند و کاری نمی‌کنند.(ادامه)
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند. چگونه یک سرباز فراری جیب مردم را خالی کرد!
"امیرحسین شریفیان" که خود را مالک مجموعه کوروش کمپانی معرفی کرده، یک سرباز فراری متولد ۱۳۷۵ است که توانسته است با کمک تبلیغات گسترده سلبریتی‌ها اعتماد مردم را جلب و اقدام به کلاهبرداری چندهزار میلیارد تومانی کند.(ادامه)
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد. یارانه کمک معیشتی دهک‌های اول تا سوم پرداخت شد
سخنگوی ستاد هدفمندی یارانه‌ها گفت: یارانه کمک معیشتی مرحله ۱۵۶ بهمن ماه به حساب کلیه سرپرستان خانوار دهک‌های اول تا سوم در سراسر کشور واریز شد.(ادامه)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد. شجاعی کیاسری : خالص‌سازی باعث کاهش مشارکت می شود | گرانی گوشت و ارز در آستانه انتخابات نشانه خوبی برای مشارکت نیست / رسایی : مواضع یک سری از خواص جامعه گرد است | خیلی ها برای پشت میز رفتن حاضرند ولی برای روی مین رفتن حاضر نیستند....(خبر)
مناظره انتخاباتی حمید رسایی نماینده مردم تهران در مجالس هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی و سید رمضان شجاعی کیاسری نماینده مردم ساری در مجالس هشتم و نهم بعدازظهر سه شنبه 17 بهمن در خبرگزاری برنا برگزار شد.(ادامه)
بلایی که خرید اقساطی کالا بر سر مردم می آورد!
(ادامه)
زلزله در بازار طلا/ کمر قیمت سکه شکست
ییس اسبق اتحادیه طلا معتقد است: اگر مدیریت بانک مرکزی در بازار ارز ادامه داشته باشد، باید شاهد کاهش بیشتر قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز باشیم.(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 131 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.164 seconds.